2011. augusztus 25., csütörtök

Intimissimi vadi új szexi hálóruha S-es - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Eladom új állapotban lévő Intimissimi fehérnemü szettemet.
EGYSZER SEM volt rajtam. Amikor vettem, 8 hónapos terhes voltam, de annyira megtetszett, hogy gondoltam, majd jó lesz rám....
Sajnos nem jó a fölső, kicsi, és már nem valószínű, hogy visszanyerem lánykori méretem. A cimkét kivágtam belőle, de azóta is a szekrényben pihent, úgyhogy inkább nem tartogatom tovább.
A színe fekete ezüst szálakkal, a dekoltázs része fekete flitterekkel van díszítve, a szövése rácsos, áttetsző. A vállpántja állítható, az is fekete-ezüst színű.
A mell alatti rész szélessége 34 cm, de egy kicsit még nyúlik.
Anyaga: 90% akryl, 5% polyamid, 5% metallized
Minden kérdésre szívesen válaszolok, de csak hétfőn leszek újra netközelben.



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-08-27 20:29
. Intimissimi vadi új szexi hálóruha S-es - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos